Hoe verander ik de wirelesspassword van mijn Sitecom-modem?

Ik heb een Sitecom 300N router. Ik heb 'm gereset maar nu staat ie open. Hoe zet ik er een wachtwoord op, want als ik naar 192.168.0.1 ga, kloppen de gegevens niet (naam: admin wachtwoord: admin). Hij geeft aan: ''De website meldt: Default admin/admin''

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

omdat je dus hebt gereset zijn zowel je wpa code weg als je admin inlog
terug naar standaard admin/admin

Als je wel kunt inloggen met die gegevens dus op de " website" kan komen ?

(zie anders even je handleiding voor de router voor de default gebruikersnaam )
in de meeste gevallen is dit idd admin admin ?
maar ok bijvoorbeeld user/1234 wordt wel eens gebruikt
dus dat moet je even uitzoeken

als dat eenmaal gelukt is
verander eerst je wireless code en test dat uit
handig is wel hierbij even een netwerkkabel te gebruiken, of achter de hand hebt

voordat je de admin WW etc verandert
capthavoc